Informații de livrare
CONFIRMAREA COMENZII
După finalizarea comenzii imediat veţi primi un e-mail de confirmare care atestă intrarea comenzii dvs. în baza de date CUASAR. În cel mai scurt timp veţi fi contactat telefonic de către un operator CUASAR IMPEX, pentru stabilirea detaliilor legate de plata şi livrarea comenzii.
Termenul de livrare este între 0 – 3 zile lucrătoare din momentul achitării avansului, în funcţie de disponibilitate în stoc.
PRET SI TAXE DE TRANSPORT
Livrarea se va face la adresa solicitată de către client, la dată şi în intervalul orar stabilit de comun acord cu operatorul CUASAR.
ATENȚIE! Livrarea se face până în fața imobilului.
Costuri de transport (comenzi din magazinele fizice):
– dacă valoarea produselor este peste 3000 lei – transportul este gratuit în localitate – București;
– dacă valoarea produselor depăşeşte 5000 lei – transportul este gratuit în localitate şi pe o rază de 25 km
– în restul situaţiilor costurile transportului se calculează conform următoarei formule:
0.2 lei (TVA inclus) x V x D
V = volumul ocupat al produselor de mobilier, ambalate, însumat pentru toate produsele achiziţionate. Această valoare este disponibilă în descrierea fiecărui produs. Unitatea de măsură este „metri cubi”
D = distanţa, în km, calculată de la depozitul central (situat în Reghin, judeţul Mureş) până în localitatea de destinaţie a comenzii. Distanţa este calculată, în mod automat, folosind sistemul de geolocalizare pus la dispoziţie de Google Maps.
Detaliile privind livrarea produselor se vor stabilii telefonic.
Condiţiile de transport şi livrare sunt valabile doar pe teritoriul României.
PLATA
După plasarea comenzii, un consultant de vânzări CUASAR IMPEX va va contacta pentru confirmarea comenzii.
După confirmarea comenzii se va emite o Factură Proforma ce se va trasmite prin email.
Plata Facturii, se pot face astfel :
• Plata numerar în magazin – la oricare dintre punctele de lucru CUASAR IMPEX .
• Plata numerar la curier – la curierul alocat pentru comanda dumneavoastra.
• Plata online – cu cardul prin platforma EU PLATESC
• Plata prin Ordin de Plata (virament bancar) – specificat în Factură Proforma
RETURNARE PRODUS
Potivit legislației în vigoare, Consumatorul are dreptul să notifice în scris CUASAR că renunta la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesia fizică a produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la dată încheierii contractului.
Singurele costuri ce revin consumatorului sunt cheltuielile legate de returnarea produselor.
Returul se face de către consumator la adresa specificată de CUASAR.
Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează CUASAR cu privire la decizia să de retragere din contract. În acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere tip (cezi mai jos FORMULARUL DE RETRAGERE.
b) de a face orice altă declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract
Clientului care a notificat CUASAR privind intenția de returnare, îi revine responsabilitatea de a se asigura că produsele la care a făcut referire vor fi returnate fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la dată la care acesta a comunicat CUASAR decizia să de retragere din contract.
Atenție! Consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. CUASAR are dreptul de a decide acceptarea/neacceptarea returului, sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea diminuării valorii realizate de către reprezentanțîi noștri.
În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile calendaristice de la notificarea de retur. CUASAR va amână rambursarea până la dată recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către CUASAR.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.
Aceste dispozițîi se aplică conf. O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.
Aceste dispozițîi de mai sus nu se aplică clienților persoane juridice.
Returnarea produselor cumpărate în magazin
În cazul în care, la oricare dintre produsele CUASAR constatați defecte de fabricație, în momentul achizitonarii, ne obligăm să reparăm produsul în termen de 15 de zile:
dacă produsul nu poate fi reparat, sau durata de service este mai mare de 15 de zile, produsul va fi înlocui cu unul identic.
dacă produsul nu mai poate fi reparat, iar pe stoc nu există nici un alt produs identic, clientului îi va fi returnată în totalitate suma plătită într-un maxim de 30 de zile.
Procedura de returnare
Dacă sunt îndeplinite condițiile pentru returnarea produselor expuse la “Returnarea produselor cumpărate online” sau “Returnarea produselor cumpărate în magazin”, consumatorului îi va fi returnată în totalitate suma plătită într-un maxim de 14 zile calendaristice.
Consumatorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de retragere și, dacă produsele, prin însăși natură lor, nu pot fi, în mod normal, returnate prin servicii poștale, costul aferent returnării produselor.
Clienții pot menționa în notificare dacă doresc rambursarea banilor sau schimbarea produselor.
În cazul în care clientul a returnat un produs și solicită înlocuirea să, iar CUASAR nu dispune de un produs identic pentru înlocuire, această va oferi clientului contravaloarea produsului sau alt produs în cazul în care clientul acceptă acest lucru.
În cazul solicitații unui alt produs se va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. În situația în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferența de preț nu se va returna. CUASAR va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce Clientul a returnat produsul cumpărat inițial.
Aceste dispozițîi se aplică conf. O.U.G 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.
FORMULAR DE RETURNARE
Acest formular de retragere se completează online, pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014).
CONFIRMAREA COMENZII
După finalizarea comenzii imediat veţi primi un e-mail de confirmare care atestă intrarea comenzii dvs. în baza de date CUASAR. În cel mai scurt timp veţi fi contactat telefonic de către un operator CUASAR pentru stabilirea detaliilor legate de plata şi livrarea comenzii.
Termenul de livrare este între 0 – 3 zile lucrătoare din momentul achitării avansului, în funcţie de disponibilitate în stoc.
PRET SI TAXE DE TRANSPORT
Livrarea se va face la adresa solicitată de către client, la dată şi în intervalul orar stabilit de comun acord cu operatorul CUASAR.
ATENȚIE! Livrarea se face până în fața imobilului.
Costuri de transport (comenzi din magazinele fizice):
– dacă valoarea produselor este peste 2500 lei – transportul este gratuit în localitate – București;
– dacă valoarea produselor depăşeşte 5000 lei – transportul este gratuit în localitate şi pe o rază de 25 km
– în restul situaţiilor costurile transportului se calculează conform următoarei formule:
0.2 lei (TVA inclus) x V x D
V = volumul ocupat al produselor de mobilier, ambalate, însumat pentru toate produsele achiziţionate. Această valoare este disponibilă în descrierea fiecărui produs. Unitatea de măsură este „metri cubi”
D = distanţa, în km, calculată de la depozitul central (situat în Reghin, judeţul Mureş) până în localitatea de destinaţie a comenzii. Distanţa este calculată, în mod automat, folosind sistemul de geolocalizare pus la dispoziţie de Google Maps.
Pentru comenzile în valoare mai mică de 50 lei transportul se va efectua folosind serviciile Urgent Curier, transportul având un cost fix de 25 lei, indiferent de destinaţie.
Detaliile privind livrarea produselor se vor stabilii telefonic.
Condiţiile de transport şi livrare sunt valabile doar pe teritoriul României.
PLATA
După plasarea comenzii, un consultant de vânzări CUASAR va va contacta pentru confirmarea comenzii.
După confirmarea comenzii se va emite o Factură Proforma ce se va trasmite prin email.
- Plata Facturii Proforme se pot face astfel :
- Plata numerar în magazin – la oricare dintre punctele de lucru CUASAR IMPEX
- Plata prin Card bancar
- Plata prin Ordin de Plata (virament bancar) – specificat în Factură Proforma
- Pentru livrările prin firmele de curierat – numerar
RETURNARE PRODUS
Potivit legislației în vigoare, Consumatorul are dreptul să notifice în scris CUASAR că renunta la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesia fizică a produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la dată încheierii contractului.
Singurele costuri ce revin consumatorului sunt cheltuielile legate de returnarea produselor.
Returul se face de către consumator la adresa specificată de CUASAR.
Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează CUASAR cu privire la decizia să de retragere din contract. În acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere tip (cezi mai jos FORMULARUL DE RETRAGERE.
b) de a face orice altă declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract
Clientului care a notificat CUASAR privind intenția de returnare, îi revine responsabilitatea de a se asigura că produsele la care a făcut referire vor fi returnate fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la dată la care acesta a comunicat CUASAR decizia să de retragere din contract.
Atenție! Consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. CUASAR are dreptul de a decide acceptarea/neacceptarea returului, sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea diminuării valorii realizate de către reprezentanțîi noștri.
În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile calendaristice de la notificarea de retur. CUASAR va amână rambursarea până la dată recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către CUASAR.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.
Aceste dispozițîi se aplică conf. O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.
Aceste dispozițîi de mai sus nu se aplică clienților persoane juridice.
Returnarea produselor cumpărate în magazin
În cazul în care, la oricare dintre produsele CUASAR constatați defecte de fabricație, în momentul achizitonarii, ne obligăm să reparăm produsul în termen de 15 de zile:
dacă produsul nu poate fi reparat, sau durata de service este mai mare de 15 de zile, produsul va fi înlocui cu unul identic.
dacă produsul nu mai poate fi reparat, iar pe stoc nu există nici un alt produs identic, clientului îi va fi returnată în totalitate suma plătită într-un maxim de 30 de zile.
Procedura de returnare
Dacă sunt îndeplinite condițiile pentru returnarea produselor expuse la “Returnarea produselor cumpărate online” sau “Returnarea produselor cumpărate în magazin”, consumatorului îi va fi returnată în totalitate suma plătită într-un maxim de 14 zile calendaristice.
Consumatorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de retragere și, dacă produsele, prin însăși natură lor, nu pot fi, în mod normal, returnate prin servicii poștale, costul aferent returnării produselor.
Clienții pot menționa în notificare dacă doresc rambursarea banilor sau schimbarea produselor.
În cazul în care clientul a returnat un produs și solicită înlocuirea să, iar CUASAR nu dispune de un produs identic pentru înlocuire, această va oferi clientului contravaloarea produsului sau alt produs în cazul în care clientul acceptă acest lucru.
În cazul solicitații unui alt produs se va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. În situația în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferența de preț nu se va returna. CUASAR va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce Clientul a returnat produsul cumpărat inițial.
Aceste dispozițîi se aplică conf. O.U.G 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.
FORMULAR DE RETURNARE
Acest formular de retragere se completează online, pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014).