Informatii de livrare

CONFIRMAREA COMENZII

După finalizarea comenzii imediat veţi primi un e-mail de confirmare care atestă intrarea comenzii dvs. în baza de date CUASAR. În cel mai scurt timp veţi fi contactat telefonic de către un operator CUASAR pentru stabilirea detaliilor legate de plata şi livrarea comenzii.
Termenul de livrare este între 15 – 35 zile lucrătoare din momentul achitării avansului, în funcţie de disponibilitate în stoc.

PRET SI TAXE DE TRANSPORT

Livrarea se va face la adresa solicitată de către client, la data şi în intervalul orar stabilit de comun acord cu operatorul CUASAR.
ATENTIE! Livrarea se face până în fața imobilului.
Costuri de transport (comenzi din magazinele fizice):
– dacă valoarea produselor este până în 100 lei – transportul este gratuit în localitate
– dacă valoarea produselor depăşeşte 150 lei – transportul este gratuit în localitate şi pe o rază de 25 km
– în restul situaţiilor costurile transportului se calculează conform următoarei formule:
0.2 lei (TVA inclus) x V x D
V = volumul ocupat al produselor de mobilier, ambalate, însumat pentru toate produsele achiziţionate. Această valoare este disponibilă în descrierea fiecărui produs. Unitatea de măsură este „metri cubi”
D = distanţa, în km, calculată de la depozitul central (situat în Reghin, judeţul Mureş) până în localitatea de destinaţie a comenzii. Distanţa este calculată, în mod automat, folosind sistemul de geolocalizare pus la dispoziţie de Google Maps.
Pentru comenzile în valoare mai mică de 50 lei transportul se va efectua folosind serviciile Urgent Curier, transportul având un cost fix de 20 lei, indiferent de destinaţie.

Detaliile privind livrarea produselor se vor stabilii telefonic.

Condiţiile de transport şi livrare sunt valabile doar pe teritoriul României.

PLATA

Dupa plasarea comenzii, un consultant de vanzari CUASAR va va contacta pentru confirmarea comenzii.
Dupa confirmarea comenzii se va emite o Factura Proforma ce se va trasmite prin email.

Plata Facturii Proforme se pot face astfel :
• Plata numerar in magazin – la oricare dintre punctele CUASAR de lucru.
• Plata prin Ordin de Plata (virament bancar) – specificat in Factura Proforma
– Plata prin Ordin de Plata se va face numai in baza Facturii Proforme.
– Pentru livrarile in Provincie este obligatorie plata in avans (inainte de livrare).

RETURNARE PRODUS

Potivit legislatiei in vigoare, Consumatorul are dreptul sa notifice în scris CUASAR ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la data încheierii contractului.

Singurele costuri ce revin consumatorului sunt cheltuielile legate de returnarea produselor.

Returul se face de catre consumator la adresa specificata de CUASAR.
Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza CUASAR cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre urmatoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere tip (cezi mai jos FORMULARUL DE RETRAGERE.
b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract

Clientului care a notificat CUASAR privind intentia de returnare, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat CUASAR decizia sa de retragere din contract.

Atentie! Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. CUASAR are dreptul de a decide acceptarea/neacceptarea returului, sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea diminuarii valorii realizate de catre reprezentantii nostri.

În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la notificarea de retur. CUASAR va amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre CUASAR.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Aceste dispozitii de mai sus nu se aplica clientilor persoane juridice.

Returnarea produselor cumparate in magazin
In cazul in care, la oricare dintre produsele CUASAR constatati defecte de fabricatie, in momentul achizitonarii, ne obligam sa reparam produsul in termen de 15 de zile:

daca produsul nu poate fi reparat, sau durata de service este mai mare de 15 de zile, produsul va fi inlocui cu unul identic.
daca produsul nu mai poate fi reparat, iar pe stoc nu exista nici un alt produs identic, clientului ii va fi returnata in totalitate suma platita intr-un maxim de 30 de zile.
Procedura de returnare
Daca sunt indeplinite conditiile pentru returnarea produselor expuse la “Returnarea produselor cumparate online” sau “Returnarea produselor cumparate in magazin”, consumatorului ii va fi returnata in totalitate suma platita intr-un maxim de 14 zile calendaristice.
Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere si, daca produsele, prin insasi natura lor, nu pot fi, in mod normal, returnate prin servicii postale, costul aferent returnarii produselor.

Clientii pot mentiona in notificare daca doresc rambursarea banilor sau schimbarea produselor.

In cazul in care clientul a returnat un produs si solicita inlocuirea sa, iar CUASAR nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care clientul accepta acest lucru.

In cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. CUASAR va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.U.G 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

FORMULAR DE RETURNARE
Acest formular de retragere se completeaza online, pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014).

CONFIRMAREA COMENZII

După finalizarea comenzii imediat veţi primi un e-mail de confirmare care atestă intrarea comenzii dvs. în baza de date CUASAR. În cel mai scurt timp veţi fi contactat telefonic de către un operator CUASAR pentru stabilirea detaliilor legate de plata şi livrarea comenzii.
Termenul de livrare este între 15 – 35 zile lucrătoare din momentul achitării avansului, în funcţie de disponibilitate în stoc.

PRET SI TAXE DE TRANSPORT

Livrarea se va face la adresa solicitată de către client, la data şi în intervalul orar stabilit de comun acord cu operatorul CUASAR.
ATENTIE! Livrarea se face până în fața imobilului.
Costuri de transport (comenzi din magazinele fizice):
– dacă valoarea produselor este până în 100 lei – transportul este gratuit în localitate
– dacă valoarea produselor depăşeşte 150 lei – transportul este gratuit în localitate şi pe o rază de 25 km
– în restul situaţiilor costurile transportului se calculează conform următoarei formule:
0.2 lei (TVA inclus) x V x D
V = volumul ocupat al produselor de mobilier, ambalate, însumat pentru toate produsele achiziţionate. Această valoare este disponibilă în descrierea fiecărui produs. Unitatea de măsură este „metri cubi”
D = distanţa, în km, calculată de la depozitul central (situat în Reghin, judeţul Mureş) până în localitatea de destinaţie a comenzii. Distanţa este calculată, în mod automat, folosind sistemul de geolocalizare pus la dispoziţie de Google Maps.
Pentru comenzile în valoare mai mică de 50 lei transportul se va efectua folosind serviciile Urgent Curier, transportul având un cost fix de 20 lei, indiferent de destinaţie.

Detaliile privind livrarea produselor se vor stabilii telefonic.

Condiţiile de transport şi livrare sunt valabile doar pe teritoriul României.

PLATA

Dupa plasarea comenzii, un consultant de vanzari CUASAR va va contacta pentru confirmarea comenzii.
Dupa confirmarea comenzii se va emite o Factura Proforma ce se va trasmite prin email.

Plata Facturii Proforme se pot face astfel :
• Plata numerar in magazin – la oricare dintre punctele CUASAR de lucru.
• Plata prin Ordin de Plata (virament bancar) – specificat in Factura Proforma
– Plata prin Ordin de Plata se va face numai in baza Facturii Proforme.
– Pentru livrarile in Provincie este obligatorie plata in avans (inainte de livrare).

RETURNARE PRODUS

Potivit legislatiei in vigoare, Consumatorul are dreptul sa notifice în scris CUASAR ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la data încheierii contractului.

Singurele costuri ce revin consumatorului sunt cheltuielile legate de returnarea produselor.

Returul se face de catre consumator la adresa specificata de CUASAR.
Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza CUASAR cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre urmatoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere tip (cezi mai jos FORMULARUL DE RETRAGERE.
b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract

Clientului care a notificat CUASAR privind intentia de returnare, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat CUASAR decizia sa de retragere din contract.

Atentie! Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. CUASAR are dreptul de a decide acceptarea/neacceptarea returului, sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea diminuarii valorii realizate de catre reprezentantii nostri.

În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la notificarea de retur. CUASAR va amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre CUASAR.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Aceste dispozitii de mai sus nu se aplica clientilor persoane juridice.

Returnarea produselor cumparate in magazin
In cazul in care, la oricare dintre produsele CUASAR constatati defecte de fabricatie, in momentul achizitonarii, ne obligam sa reparam produsul in termen de 15 de zile:

daca produsul nu poate fi reparat, sau durata de service este mai mare de 15 de zile, produsul va fi inlocui cu unul identic.
daca produsul nu mai poate fi reparat, iar pe stoc nu exista nici un alt produs identic, clientului ii va fi returnata in totalitate suma platita intr-un maxim de 30 de zile.
Procedura de returnare
Daca sunt indeplinite conditiile pentru returnarea produselor expuse la “Returnarea produselor cumparate online” sau “Returnarea produselor cumparate in magazin”, consumatorului ii va fi returnata in totalitate suma platita intr-un maxim de 14 zile calendaristice.
Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere si, daca produsele, prin insasi natura lor, nu pot fi, in mod normal, returnate prin servicii postale, costul aferent returnarii produselor.

Clientii pot mentiona in notificare daca doresc rambursarea banilor sau schimbarea produselor.

In cazul in care clientul a returnat un produs si solicita inlocuirea sa, iar CUASAR nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care clientul accepta acest lucru.

In cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. CUASAR va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.U.G 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

FORMULAR DE RETURNARE
Acest formular de retragere se completeaza online, pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014).

Chat online
Chat online
Intrebari, indoieli, probleme? Suntem bucurosi sa te ajutam!
Connecting...
Nici un operator nu este disponibil, va rugam incercati mai tarziu
Operatorii nostri sunt ocupati, incearca mai tarziu!
Ai o intrebare? Scrie-ne!
:
:
Conversatia s-a incheiat